Reklamace zboží

Základní informace

1) Na zboží zakoupení na Bighorn.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Ke každé objednávce byla zaslána elektronická faktura na Váš email, která zároveň slouží jako záruční doklad.

2) Zboží, které chcete reklamovat, nám zašlete čisté a mechanicky nepoškozené

3) Do zásilky s reklamací nám vždy přiložte fakturu pro identifikaci balíčku, nemáte-li doma tiskárnu, vložte alespoň papírek s Vaším jménem a číslem objednávky/faktury.

4) O přijetí reklamace a její řešení budete informován/a prostřednictvím e-mailu.

5) Zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní). 

 

Poškození zásilky při dopravě 

Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Využijte reklamační formulář - výše. Přiložte fotografie poškozeného zboží.

 

Postup vrácení

Pro vrácení zboží použijte náš formulář, který zajistí hladký průběh celého vrácení. Formulář prosím vyplňte a přiložte k zasílanému zboží. 

Formulář ke stažení -> Klikněte zde

 

Následně zašlete zásilku na adresu:

BIGHORN
Masarykova 1655
396 01 Humpolec
Česká republika
  

 

 

Celé znění reklamačního řádu naleznete zde